top of page
  • Obrázek autoraLenka Záveská

Proč se mi nedaří prodat?

Ještě nemáte zájemce, přestože váš inzerát už nějakou dobu visí na internetu? Přečtěte si důvody, které vám mohou pomoct rozklíčovat a vyřešit váš palčivý problém s nedostatkem zájemců.

Už jste si stáhli e-book o 7 úskalích prodeje, kde o tom podrobněji píšu? Nemáte čas na čtení sáhodlouhých publikací? Tak se mrkněte na následující 3 body:


1. Nabídka není dostatečně atraktivní


Chybí odpovídající fotografie a popisek, který má nalákat? Co lze zlepšit? Přemýšlejte a udělejte to. Jakpak asi lákají květinky včeličky? Jsou krásné a barevné a voní.:-)


2. Špatně nastavená cena


Stanovili jste cenu podle konkurenčních nabídek, nebo podle svých potřeb. Nejde prodávat rohlík, který má stejné složení a stejný vzhled, v jednom krámě jednou za 2 koruny a jednou za 10. Zájemci nejsou hloupí a nabídky pečlivě porovnávají. Může se stát, že jste cenu určili podle nabídek, které už v inzerci leží dlouho (tudíž prodejní ceny nejsou tržní – to už by tam nevisely) a jejich ceny jsou mimo mísu. Nebo jde o specifické nemovitosti, které při podrobnějším ohledání nelze s vaší nemovitostí srovnávat. Zkrátka při stanovení reálné prodejní ceny je potřeba sledovat naráz více faktorů.


3. Vaše nemovitost „není vidět“


Váš inzerát se již propadl do hlubin internetu. Nikdo už o něj ani nezakopne. Napravte to a dejte světu vědět, že prodáváte. Dejte inzerát tam, kam chodí kupci. Některé servery vám zveřejní inzerát zadarmo, ale ty nejnavštěvovanější budou něco stát.


Jiný problém


Někde je zkrátka zakopaný pes, přestože výše uvedené varianty jste vyloučili? Zavolejte nám a domluvte si nezávaznou schůzku.

10 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page